keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Hempeitä tunnelmia rakkaalla treenisalilla

Mä olen ollut jo pitkään Lady Line Järvenpään asiakas. Itse asiassa kun paikasta vasta remontoitiin kuntosalia, mä jo notkuin siellä ikkunan takana ja pääsin sitten kurkistamaan keskeneräisiä tilojakin. Eemeli oli silloin juuri syntynyt ja mä odotin kuumeisesti, että pääsisin äitiyslomalla treenaamaan niin lähellä kotia. Mun edellinen treenipaikka kun oli romahtanut lumen painosta kasaan. Siis ihan koko halli!!! Kun Lady Linen ovet sitten aukesi yleisölle, mä kävin ekat kerrat kuntosalilla niin, että Eemeli nukkui turvaistuimessa vieressä... Ei taitaisi enää onnistua treenit vauvan kanssa, mutta silloin alussa oli vähemmän asiakkaita, niin sekin järjestyi ihan huomaamatta :)

Herbina tarjoaa suihkut ja voiteet

Vuosien aikana tilat on koko ajan olleet pienessä muutoksessa: pukutiloja on lisätty, asiakaspalvelupiste siirretty toimivampaan paikkaan, saliin on rakennettu ohjaajille lava ja tiloja on laajennettu yläkertaan (hot-sali!). Nyt tiloja remontoitiin taas ja pukutilat ja wc:t  saivat uuden ilmeen. Samalla ilmestyi myös toinen infrapunasauna. Mä en oikein ole hempeilyn ystävä ja pukuhuoneen uudet ruusuiset seinät sai mut ensin melkeinpä kauhistumaan, mutta nyt kun niitä on jonkun aikaa katsellut, ne on alkaneetkin näyttää tosi kivoilta. Kun vietin siellä kuntosalin jälkeen hiljaista aamuhetkeä, siellä oli oikeastaan tosi viihtyisää ja rauhoittavaa. Oli ihanaa olla hetki yksin hiljaisuudessa, kun olo oli muutenkin rento treenin ja infrapunasaunan jäljiltä. Voisiko päivää paremmin aloittaa? 
Viihtyisät pukutilat

Infrapunasauna ja perinteinen sauna ovat vapaassa käytössä

Ihan uusi infrapunasauna
 
Naisellista tunnelmaa leideille


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti