lauantai 15. lokakuuta 2016

Kauhean ihana arki



Hui kauhistus mikä kaksi viikkoinen on takana. On ollut niin kiire, että aika on mennyt hujauksessa. Ilman kalenteria en edes uskoisi, että ollaan tosiaan jo lokakuun puolivälissä! Onneksi ihana syksyinen sää on suosinut, eikä vielä ole tarvinut kärsiä sateista. Aurinko pitää kummasti hyvää mieltä yllä, vaikka pimeys lisääntyy ja kiire painaa päälle.

Nuo mun ihanat pikkumiehetkin on huomanneet, että nyt vauhti on sellainen, että turhasta ei kannata nurista. Torstaina pojat järjestivät mahtavan yllätyksen, kun tulin töistä: olivat yhdessä koulun jälkeen hoitaneet tiskit ja leiponeet mutakakkua. Tai tarkoitus oli ollut tehdä mutakakkua, mutta lopputulos olikin suklaapiirakkaa :) Nimestä viis, hyvää se oli, eikä mulle riittänyt kuin pieni pala, mutta oikeastaan parempi niin. Ajatus oli tärkein ja se todella ilahdutti. Jos totta puhutaan, olen yrittänyt vähentää makean syömistä kun hammastarkastuksen aika lähestyy. Mun hammaslääkärillä on meinaan tapana joka kerta tentata mua makean syömisestä ja saada mut aina potemaan syyllisyyttä. Ja ihan aiheesta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti