perjantai 18. huhtikuuta 2014

Mikä ihana tekosyy!

Torstaina oli tarkoitus viettää laatuaikaa itseni kanssa. Oikeastaan se toteutuikin, mutta toisin kuin olin suunnitellut. Olin ajatellut meneväni kampaajan kautta Lady Linelle; ensin lenkki, sitten kahvakuula ja infrapunasauna. Hiusten leikkauksen jälkeen Taru kuitenkin teki mulle niin kiva letin, etten raaskinut mennä pilaamaan sitä! Eli en voinut tehdä mitään missä saattaa hikoilla! Jes! Ja pöh! Voiko olla parempaa (ja turhamaisempaa!) tekosyytä jättää treeni väliin... Tukka tötteröllä lähdin sitten rautakauppaan hakemaan lisää maalia ja eteiseen uudet matot. Takaisin kotona olin jo kymmenen jälkeen aamulla ja olin todellakin ehtinyt käydä kampaajalla, rautakaupassa,
kukkakaupassa, pääsiäismunakaupassa ja patonkikaupassa. Ja ne kaikki oli ihan oikeasti eri kauppoja! Aika tehokasta lomapäivän käyttöä, vai mitä?


Koska olin jo päättänyt, etten sittenkään lähde treenaamaan, päätin ottaa toooooosi rennosti: kahvitellen, tv:n ääressä köllötellen ja maalaillen. Illalla ei enää tarvinut varjella hiuksiakaan, joten pääsin sentään päättämään päivän hot joogalla :) Takana on siis hyvän mielen lomapäivä ja monta on vielä edessä!

Yksin kotona!
No okei, toisen kanssa.

Mitäköhän tästäkin tulee?
Isoveljen jutut on käsittämättömän hauskoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti